Magdalena Morawska







Hej!
Jakiś czas temu postanowiłyśmy z Magdą wykorzystać piękną pogodę i wybrać się na spacer. Nasze plany jednak po drodze się zmieniły i wyruszyłyśmy na wycieczkę za miasto. Zabrałam Magdę w całkiem dobrze mi znane miejsce około trzydziestu kilometrów za Lublinem. Trafiłyśmy akurat na piękny zachód słońca, który złapałyśmy trochę na zdjęciach. 

Wiosna to czas na zmiany i porządki. U mnie nie tylko w domu, ale i na blogu. Pomyślałam więc, że w końcu przydałoby się dodać zaległe posty ze zdjęciami, a dodatkowo zmienić zupełnie szablon, który wydaje mi się dużo lepszy niż poprzedni. Mam nadzieję, że podoba się nie tylko mi, ale i wszystkim przeglądającym bloga (:






Na zdjęciach: Magdalena Morawska




***



Zapraszam też na:



***

















Komentarze

Popularne posty