Magda & Łukasz | Warsztaty Niezłe Aparaty




Już dłuższy czas szukałam idealnego kursu fotografii ślubnej. Chciałam dowiedzieć się od profesjonalistów jak to wszystko powinno prawidłowo wyglądać. Przejrzałam wiele stron internetowych, aż w końcu trafiłam na warsztaty fotografii ślubnej Niezłe Aparaty organizowane przez absolutnie niesamowitych Kasię i Jacka  Siwko. Ich fotografie charakteryzują się naturalnością i ciepłem, a co najważniejsze - są przepełnione szczęściem i miłością dwojga znajdujących się na zdjęciu ludzi. Serdecznie polecam przejrzeć ich zdjęcia <3

Warsztaty były dla mnie wspaniałym, mocno inspirującym doświadczeniem. Ogromna ilość cennej fotograficznej wiedzy, utalentowani ludzie i świetna atmosfera. Wszystko odbyło się w Warszawie i składało się z dwóch części: teoretycznej (wykładowej) i praktycznej, czyli sesja zdjęciowa. Właśnie efekty z tej szybkiej sesji zdjęciowej Magdy i Łukasza wrzucam poniżej.  Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! 

Plus na końcu gratis do wpisu w formie "bekstejdżu", kilku warszawskich ujęć oraz słoneczne zdjęcie grupowe z Łukaszem, Magdą i cudowną ekipą Niezłe Aparaty.

  * Marzysz o zdjęciach ze swoją drugą połówką? Wszystkie zainteresowane pary zapraszam na sesję zdjęciową! Kontakt przez facebook lub instagram <3




































































Komentarze

Popularne posty